Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Emma - 25 juni 2008 22:25

är det sant? 25 juni och vart är den här sommaren som i vanliga fall brukar infinna sig?

Jag vet inte.Inte alls.

Jag är inte den där sommarmänniskan men lite sol vill man ju ha.


Nåväl.Nu är det god natt för en sån som mig. Jag har fått god kvällsmat i magen så då är jag nöjd.

Mitt bakade bröd är slut, så det är dags för mig att baka nytt.Fast, jag tror jag skall avancera lite och pröva på ett annat bröd.

Nämligen bovetefralla med päron och ingefära, hur gott låter inte det?Kanon gott i mina öron ialla fall.


Å vet ni, ikväll fick  jag minsann se något fint.Något riktigt riktigt fint å på två ställen till och med;)

 Upp i ottan imorgon, skall hinna med att dona på lite innan jobb.


Fika imorgon, med Hanna? Vissta?

Av Emma - 25 juni 2008 09:39

Det var minsann ett skönt pass imorse.Kör lite mindre konditionsträning än vad jag har gjort tidigare så när dessa tillfällen bjuds på är det extra skönt.Få svettas ur ordentligt, det gillar jag!

Fick mig en hotellfrukost också, med sällskap av herr Å som jag mötte på väg dit.


Med denna sköna start på dagen kan den inte bli annat än bra, förhoppningsvis.

Skall jobba, börjar 11 idag.Iförd kockrocken.


Jag är ute efter en biiiil! Behöver typ NU.EN golf vill jag ha. Verkar vara svårt att få tag i begagnad. 03-06 årsmodell är jag uteefter:)


Ovido - Quiz & Flashcards