Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Emma - 3 juni 2008 18:45

Ja nog är sommaren kommen här upp i norr också.

Jag är i Töre nu, sommaren strålar utanför men jag känner för att hålla mig inne nu lite till för att kika runt lite på div sidor.

Blir inte lika mycket av denna varan nu. På gott och ont.


På söndag kör jag mitt fösta pass som TC instruktör.

Skall hålla ett Spinning/Pump pass.

KUL!


Vad som också känns kul är att jag skall åka till Luleå i helgen för att se mitt jobb där också.

Finns endel att göra!



Av Emma - 3 juni 2008 11:09

Jippieyeeey. Jag har endel i kalendern nu.Har sett rätt tomt ut de 2 närmsta veckorna,men nu är jag glad och nöjd. Inte så mkt jobb men dock andra trevliga grejjer och möten.


Lunchdejt med Lina även inplanerad. KUL!



Av Emma - 3 juni 2008 10:02

Var ute i tidig timma imorse och stod bakom dörren på ICA med penisonärerna innan dom ens öppnat.

Behövde ju bröd till min frukost.


Laddar ordentligt nu tills jag skall till Nova på em för att ge mina ben en omgång i gymmet. Jag längtar till att få känna den goa träningsverken efteråt, eller imorgon rättare sagt.


Min mamma vill att jag kommer med henne nu efter strandprommenaden, och ja.Jag skall komma med!Jag menar, solen skiner och jag har kjol så vad passar sämre än en liten prommenad ute i det fina:)


Näpp, jag är glad och ser fram emot vad som komma skall denna sommar/höst!


PÅ torsdag, då är det grillning och krogfest som gäller för oss tjejjer! Å viiin!

Ovido - Quiz & Flashcards