Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 10 juni 2008 18:15

 Mitt namn, var ju tvungen att kolla vad det betyder ju. Så nu var det gjort.Emma betyder den höga.

Se Där:)


Vad jag bloggar idag. Kanske för att jag är ledig, jag är helt ensammen hemma och jag har inte mkt för mig. Vila från min egna träning idag.

Var på Before nyss och jag å Lina klurade på snyggingar i Kalix. Å jo.Visst finns dom.

Men hur fångar man dem?




Av Emma - 10 juni 2008 14:25

Skall å se på en lägenhet ikväll. MEN, ska jag verkligen det.Har jag en inkomst framöver som gör att jag klarar av hyra,bil, bensin? Ett anständigt liv helt enkelt? Fungerar det?

Jag vet ju hur dessa lägenheter ser ut, och jag vet att jag vill ha den. Jag har nämligen bott i dessa hus förr.


Det är nog det som gör mig bekymrad idag, framtiden är oviss därför kanske det är klokt att inte "köpa" på sig allt för mycket innan jag vet hur det blir med jobb till hösten.

Men vågar jag chansa? Kommer chansen på denna fina lägenhet tillbaka?



Av Emma - 10 juni 2008 14:19

Det var som det låter gott med dagens lunch hemma i vårt kök.

Spenatpasta som jag fräst i lite vitlök

Ungstekt lax

Sallad och såklart en brödskiva


Det satt bra efter dagens Body Pump pass.


Jag är lite bekymrad idag.Jag är en sån som vill veta allt till punkt och pricka.

Jag vill veta hur och när jag skall jobba hur jag skall ha klasser och allt planerat.

Det är det där med mina rutiner som skall sitta, ah försöker komma ifrån det mer och mer.Dock vill jag ha lite rutiner ialla fall.



Av Emma - 10 juni 2008 07:59

Tisdag är en sån dag som inte är något speciellt med. Ingenting alls egentligen.Idag skall jag BodyPumpa på lunchen. Jag själv som instruktör.Sista gången jag kör denna BP 65.

OH, ja jag ser fram emot NYA.Nunu


Tisdag ja.jag har vart uppe länge nu, vaknade där strax efter sex och kände inte för att ligga där i sängen mera.

Var hungrig också, så då funkar det ju inte alls. NIX.

Upp, kaffe och frukost. har dock lånat lite böcker av mamma, så det lockar vill jag säga att lägga mig lite till och mysa på med boken.


Sista lediga dagen idag, sedan blir det jobb hela veckan lång.

Biljakten fortsätter.

Aygon var pefekt på vissa sätt. Den tog så lite soppa samtidigt som den var smidig.Dock små små deltaljer som jag stööör mig på.


Okey.Mitt flyttalss då. Det var ju det också. På villovägar?




Av Emma - 9 juni 2008 15:15

Har vart på plats i Luleå idag. Åh. Så fint ställe och härligt gäng.Mitt första intryck! Jag är så glad att jag skall få instruera lite där med. Nu är det önskningar inför hösten jag skall in med.


PSI-Power strike impact, första gången jag provade det... Men ack så kul.


Jag tänkte på det i bilen på väg hem! Sånt bra liv jag har! Bara så svårt att verkligen uppskatta det man har.Skall bli bättre på det.


Nu kommer Robert, vi skall åka iväg på lite bilaffärer.Jag menar... jag måste ju nästan ha en karl med mig när det gäller bilköp.Lättlurad som jag är:)

Av Emma - 8 juni 2008 19:56

Med dom orden kan jag beskriva dagens Spinn/Pump pass.

Fy vad det är kul att instruera!


Nu är det söndagkväll, jag skall ta mej en dusch och sedan har jag tänkt att krypa ner i soffan.

Det står en Iskall Pepsi max i kylen och väntar.


Har precis käkat också.Husmanskost av Mamma. Skinkstek och Potatis, det var längesedan jag åt mat från den kategorin.


Jo, Idag. Jag sökte ett jobb till.

Jag vill vara lite här och där då trivs jag som bäst!


Imorgon åker jag och toyotan till Luleå.

Av Emma - 8 juni 2008 10:02

Frukost

Kyrkan

Umgänge med Marcus

Lunch på B4

Träna

Instruerande

Lugn hemma i soffan




Av Emma - 7 juni 2008 23:08

Ja, denna kväll blir tidigare än gårdagen i alla fall.

Var på Ica och köpte Mango som jag trodde var mogen men ack så fel jag hade:(

Jag som sett fram emot riktigt god och mogen mango.

Nåja, fick bli annat gott som lördagsnjutning ikväll.

Imorgon blir det en tidig morgon har jag tänkt, Skall även passa på att komma med familjen och äta lunch i B4.


Just ja.En bil står här utanför som jag lånat mig.

Toyota Aygo- Men, den uppfyller inte mina krav. Det blir ingen toyota för mig, inte en aygo i alla fall.


God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards