Alla inlägg den 29 november 2008

Av Emma - 29 november 2008 09:32

Jag har verkligen vaknat på fel sida.Vet vad orsaken till dettta är, då det finns saker i livet som jag måste rannsaka nu.Vad skall jag göra?

Jag kan inte göra allt. Så nu står valet att göra.Plugga/jobba.Jobba/plugga?

För mig funkar inte både och.Inte så mycket som nu.


Jag vill inte mer, jag vill ha nån!Bara nån enstaka dag som onte står nåt alls skrivet i kalendern.Finns det de närmsta dagarna?NEJ.


Är det inte jobb, är det skola eller något pass jag skall köra/hålla.Alltid alltid.

Det har börjat ta ut sin rätt.

Jag vill inget mer.Kommer ta slut inom kort omjag fortsätter så här.


NU skall jag gå till gymmet, köra ett benpass.Vänta på min kille.Äta nån god lunch med honom och sedan..Just det jobba.




Ovido - Quiz & Flashcards