Alla inlägg den 3 november 2008

Av Emma - 3 november 2008 22:19

Okej,aerobics då, men dansinspirerat.

Jag var där.Var det snyggt-nej.Men nog hade jag kul.


Nu har jag ätit min underbara prottepuddning med obligatoriska tillbehören.

Å denna vecka skall bli en skaplig vilovecka från gymmet. Skall köra mina klasser.That`s it.

Mycket skola hela veckan och det tar tid och kraft.

Imorgon skall vi få starta hälsoprofil bedömningen,spännande och kul.


Tur som är blev det kvar mat till matlåda från dagens middag, som just idag blev älgfärsbullar med dijon.Jättegott

Hade en god bönsallad till och tzatziki.

Av Emma - 3 november 2008 13:30

Jättegod lammfärsbiff till lunch.Lunchen har avnujtis i vanlig ordning på Hotell valhall. Jag älskar den där biffen!

Nu är jag hemma igen, skall försöka göra lite uppgifter till skolan.Nu är det kost som står på tur, lite näringsbeäkningar och annat.

Men jag köpte ju Nya nummret av Body samt fitness magazine.Så med andra ord har jag ju endel att läsa.


Ovido - Quiz & Flashcards