Alla inlägg den 23 november 2008

Av Emma - 23 november 2008 21:48

Snart om en månad är det ju JUL.

Förstår inte var all tid försvinner? Jag har inte ens börjat knåpa på min önskelista.


Nå, får väl börja nu.

* Sängkläger

*Vinterkläder(ordentliga)

*Fin kaffemaskin

*Någon härlig behandling

*Böcker böcker böcker


Ah.Lite sånt.

Å just nu, snöar det och stormar storm ute, undrar om det blir bilen eller bussen imorgon till skolan?



Av Emma - 23 november 2008 16:41

Jag försår inte att folk blir less av att hålla på att festa vareviga helg år ut och år in?

Men, det är ju tur att vi alla är olika.


Igår blev minsann mycket bilåkande ner till skellefteå och tillbaka vi åt på restaurang oh jag träffade svärmor.

Hemma igen for vi på restaurang, jag åt kycklingfilèburgaren på B4 som är helt otrolig.Tzatziki,salsa samt guacamole som tillbehör!Som prickan över i:et VIN.

Massa glass hemma till kaffet och min lördag var fulländad.Idag har jag jobbat å jobbat.Å sen har jag tränat bröst/axlar å nu skall jag tillbaka för att ha ett cykelpass.

Sedan blir det middag i min kärestas sällskap:)

Ovido - Quiz & Flashcards