Alla inlägg den 14 november 2008

Av Emma - 14 november 2008 08:06

Snö är bra och fint.Hur har jag kunnat undgå att tycka det förr.Men när jag har bott långt ifrån den tidigare år har jag saknat och lärt mig uppskatta den.

Nu har jag funderat, ätit frukost-som idag blev denna nya grynblndning som jag provade för första gången


Eller ny är den ju inte, men ny för mig.

Jag blev så jäkla mätt!


Oh, tror jag måste lägga mig på soffan å smälta maten. Idag är jag också hemma från skolan.Skall bara läsa lite om fetma.


Ikväll står jobb på schemat.Skall jobba på lärarförbundets fest:D

Imorgon skall jag själv dricka lite vin, äta gott och bara njuta! Det har jag bestämt, om jag får göra det själv eller med min kille återstår att se.


Darin-Breathing your love. Fy så bra.



Ovido - Quiz & Flashcards