Alla inlägg den 13 november 2008

Av Emma - 13 november 2008 14:41

Mörkare blev det ialla fall, fast ändå inte nämnvärt.


Jag har ätit underbart god lunch en matig bönsallad med dijonsenapsdressing, kassler strimlor,lite avocado,bröd och så:) Mums!


Har hunnit med att läsa om motivation skall bara göra en liten sammanställning så har jag läst på lite om det.

Jag vet varför inte jag är speciellt motiverad till detta i dagsläget.Jag tror inte det kommer ge något utslag.Jag måste tro på det jag håller på med.


Nix.Nu skall jag till Luleå. Å sen skall jag till Kalix.Och sen skall jag till Nyborg.

Av Emma - 13 november 2008 10:12

Nu är det till att bli liite oroad.Köpte nämligen hårfärg som jag nu satt i. Men fy vad det gör ont i hårbotten.Det svider och kliar.


Skit.

Det kan tilläggas att jag köpte nån skit osm vad på rea och den stinker typ.. gammal tant frisörsalong.

Snål som jag är, måste hålla i slantarna nu dessa kärva tider.

Pungade precis ut 2000:-HELT i onödan.Japp, det var ju då dom här böterna från min lilla krockning.

4500:- till skall pungas ut till självrisk. Så 6500:- som kom som från ingenstans.KUL

Av Emma - 13 november 2008 08:07

Idag, på riktigt.Jag är hemma från skolan. Jag ids inte då det inte var obligatorisk idag.Känner mig såå hemma kär.


Jag var helt frustrerad igår när jag kom hem.Allt jag tror på och trott på vad gäller gruppträning är dessvärre inte detsamma här.Det känns jobbigt för mig, vekligen. Utan att gå in djupare på det.Känner mig inte alls lika motiverad när det gäller att instruera, och detta är så tråkigt att det känns så. Jag har lagt ner mitt liv på det tidigare då jag bodde neråt i landet. Massa tid på att göra mitt bästa allt från vad som gäller pass, musik och framför allt mig själv som intruktör som trots allt är det viktigtaste.INTRUKTÖREN

Sdan har jag lagt ut massa pengar på att utbilda mig.Och tid också.

Är allt detta bortblåst?

Nåja. Det kommer och går det där med motivation.Idag ialla fall skall kunderna på inpuls få engagera sig och utvärdera mig som intruktör. Skall lämna dom en utvärderingsmall så dom får skiva plus och minus på mig! KUL!

Jag älskar att få feedback och det är ju det som kan bli bättre som är det intressanta.

Det jag ofta får höra efter mina pass är framför allt, "bra pass", du är så pedagogisk, och gud vad du är stark man blir så inspirerad. Det är ju superkul, men säg vad som gör att jag är mindre bra:)

I tisdags på mina klasser där i luleå hade jag FULLLT!39 pers på cykeln och mer än fullt på coren.Vi fick hämta massa mattor från en annan sal.

Och detta hände på så tidiga pass som 16:30.Så brukar det ju vara lugnare:)


Idag på dagsschemat gäller

*Handla

*Färga håret

*Göra artikelgranskning

*Läsa om motivation

*Läsa om folkhälsoproblemet fetma

*Träna


Ja.Det var det.


ÅÅÅ, vet ni!Nu har vi massa snö!Eller massa var väl att ta i, men snö är det!

Ovido - Quiz & Flashcards