Alla inlägg den 10 november 2008

Av Emma - 10 november 2008 21:55


Jag har verkligen hittat rätt. Här hör jag absolut hemma.I kalix, med Tommy och så.

Jag kan inte fatta att jag inte tänkte såhär förr.

Här har jag min familj och allt! Tänka sig att va så långt bort från dom i 3 år.


NIX.

Nu skall jag göra mig fin tills min älskling kommer.

Av Emma - 10 november 2008 18:24

Ja faktiskt.Jag som älskade måndagar.Inte idag, fast det är väl inte just för att det är måndag.Det är bara för jag är less, allmännt less.

Egentligen vill jag ingenting.

Tur som är trivs jag hema och med min karl.Det är bra.Då kan jag gömma mig här.

Men nu måste jag iväg.


Har inte fått gjort nååå idag.Där för skall jag föreviga mina ord inför morgondagen med en liksta i bloggen så jag har visat er.

*Kostplanering!!!!!

*Jag måste till sklan för att göra den här planeringen!!!

*Ta tag i HPBn

 Skall göra hälsoprofilbedömning på 3 individer.Vem känner sig manad?

Jag behöver faktiskt 3 som ställer upp:)



Av Emma - 10 november 2008 07:48

Då kör vi.Igen om och om igen. Nya tag nya krafter. Men jag har sånna problem med småsaker som jag aldrig tar tag i.Det stör mig.


Igår var vi på söndagsmiddag hos pappa.Det var gott och trevligt.

Idag skall jag återigen vara hemmafru. Varför kan jag inte alltid få vara det?

Ovido - Quiz & Flashcards