Alla inlägg den 28 november 2008

Av Emma - 28 november 2008 13:43

Jag har ett projekt igång.Känns kul.Behöver lite nytänkande och nytändning!


Jippiiiii.

Av Emma - 28 november 2008 09:16

Idag la jag in kostregistreringen på fronter.Nu får den minsann vara klar.

Jag gör bara det som är ytterst nödvändigt just nu.

Alla tankar jag har i huvudet tar nästan kål på mig.Så är det och så känns det.


Det jag menade med rubriken är att det har snöat inatt(också) så det jag ser när jag tittar ut är typ

Det här.

Okej, inte riktigt men så ser det ut (nästan) snömässigt. Jag måste ut!

Kanske skall jag skotta snö? Eller nåt bara för att få andas in klar luft och bara vara i det.


Det kommer bara massa massa små saker som suger energi från mig.

Som min bil.AHHHHH

Tänka sig så lätt det var att inte ha nån.Jag orkar inte.Inte alls.

Nu är den i garaget, där får den vara.

Urch och blä.

Skolan suger också energi, med att bara tänka på allt jag borde ta tag i. Är inte säker på om jag kommer fortsätta efter jul.Därför orkar jag knappt.

Det som däremot ger mig positiv energi är att jag är kär,min kille är underbart undernar så jag bara vill krama sönder honom. Det är snart jul, vilket innebär massa god mat, massa jul och bara massa myyyys.

Jag har massa snö utanför som lyser upp. Jag är friskt och kry och har precis ätit världens godaste mellanmål och så har jag hängt på mitt jobb med lite kaffe.




Av Emma - 28 november 2008 05:54

Jihoo kan jag säga.Helt lovely ändå fastän jag jobbar alla dagar i helgen!

Har precis ätit frukost, så skall jag ta mig till gymmet för att avverka dagens styrkepass.

Så är det gjort.

Jag vet inte riktigt, men jag har tänkt att satsa på  plugg plugg plugg idag.

Kanske går det, kanske inte.Jag vet aldrig med mig själv.


Vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards