Alla inlägg den 19 november 2008

Av Emma - 19 november 2008 14:23

nu är den tillbaka lagad och bra igen.Så få se då hur länge det tar innan jag gör nåt klantigt igen.

Jag har märkt av att jag inte alltid är den bästa bilföraren.


Chili con carne till lunch med viccan.MUMS Å snart kommer min karl hem.

Jag har fått gjort mitt arbete om hälsopedaogik och lagt in det.Satt på TC imorse och gjorde det.

Bra att sitta där, får som mer gjort.



B4

Av Emma - 19 november 2008 06:53

Ja, igår satt jag i B4 och läste tidningar.Det är en av alla de bra sakerna med det stället! Alla bra tidningar som finns att kika i.


Mina absoluta favoriter, samt att jag hittade ett julnummer också.

Det är såååå mysigt.


Onsdag idag. Jag=hemma.

Som fint, skall göra en uppgift i skolan som handlar om hälsopedagogik så har jag det gjort också, sedan skall jag göra lite annat.



Ovido - Quiz & Flashcards