Alla inlägg den 12 november 2008

Av Emma - 12 november 2008 15:50

har jag gått i skolan klart, för idag i allafall.

det enda sura är att jag får vänta på bussen. Nästan en timma.


väl hemma skall jag mysa med min kille till taccos middag.Undra sa flundra vad jag skall hitta på nu?


Kankse skulle använda tiden till att göra klart någon uppgift i skolan va?

Hus

Av Emma - 12 november 2008 09:31

Igår satt i å kollade runt på massa hus.

Gud så härligt.Tänka sig vad jag vill ha ett stort öppet hus med öppen planlösning stort kök med stora bänkytor!

Nä.Nu börjar det närma sig.Kursstart-hälsopromotion

Av Emma - 12 november 2008 08:28

Ja rubriken kan säga sig självt.Nå, jag har kommit hit till skolan,2 timmar för tidigt!!!

Vi började ju inte förräns 10:00. Bra.Härligt

Nå, då tänkte jag ju okej.Bra då kanske jag kan sitta i datasalen och göra kostplaneringen klar.Oj, ack så fel jag hade.Den enda datasalen dietist XP finns på var ju bokad.HELA dagen och veckan.Skit igen.

SÅ nudå. Ah, hittade mig en annan datasal. Får ta och göra den sista artikelgranskningen och läsa in mig lite på den nya kursen som startar idag så har jag kanske liiiite, liite koll.


AHH.När skall jag hinna med det där Dietist xp? Eller vad?Någon som är duktigt på pirate bay och ladda hem det hela? Jag suger på allt som har med sånt å göra.

Ovido - Quiz & Flashcards