Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 10 oktober 2008 05:50

Jo på måndag kan en fin svart audi a3 vara min.

Fasen vad fint:)

Av Emma - 9 oktober 2008 05:45

Yttligare en heldag i skolan väntar!Är hemma vid åtta ikväll:)

Av Emma - 8 oktober 2008 12:39

Kost för hela slanten denna vecka.

Kul, men jag känner mig ändå påläst inom området.Krävs alltid uppdateringar.


Annars så. Jag åt blodpuddning idag til Lunch!Mums!Flera år sedan sist.Billigt å bra:)

Nu skall jag kila på toa och så innan det är dags att köra igång eftermiddagen.

Av Emma - 7 oktober 2008 06:40

Ja, vad skall man säga.Otrolig.Eller störd kanske?

Jag vet inte, men halvvägs till bussen nyss kom jag på att nä, jag vill inte detta.Så jag vände om gick tillbaka hem.

Iof har vi halvdag med en föreläsning, så det kan jag likväl läsa hemma.

Jag vill luncha med en vän idag istället och jag vill göra lite annat.

Så jag är nöjd.


Nå, så är det. Jag har precis sattpå en tvättmaskin... Å nu skall jag läsa NSd lite innan jag gräver ner mig i studierna.



Av Emma - 6 oktober 2008 11:55

Har vart helt fundersam i det oändliga nu heeeela helgen.

Fast nu är det slut med det, jag vet vad det är och jag vet vad jag måste göra.

Jag behöver bara en bil.NU.Jag hatar att inte kunna göra så som jag själv vill och i detta läget blir jag otroligt låst utan en egen bil.

Jag befinner mig inte mitt i stan nu precis därför blir det svårt.




En annan sak är att jag snart nu bott ingenstan i 4 månader och det ä rinte kul längre.Jag vill ha mina egna grejjer, mina kläder samlade, min fina dammsugare, mina sängkläder,mina muggar!

Därför skall jag nu bosätta mig och flytta till ett fast ställe.

Mina saker från Morjäev skall köras och jag skall packa upp.

Jag behöver det för att må som bäst.

Många bitar har fallit på plats,varför inte låta alla göra det?


Imorse kl 5.30 har jag gått upp, jag har gymmet ett härligt pass, jag har ätit gott jag har åkt till Luleå så nu är jag på skolan och snart skall jag redovisa.

Känns sådär.jag har inte förberertt mig det bästa... menmen, jag brukar oftast lösa det.

Sedan tar jag mig hemåt för att instruera på TC i Spinning och torso.

Jo, när jag var ut å käkade i fredags kom en tjej fram till vårt bord och sa att hon vart på mitt pass och att hon tyckte jag var så bra!

Det värmer att få höra sånt!Alla behöver få höra bra saker då och då.

Jag måste själv bli bättre på att säga sånt.Jag tänker hela tiden massa bra saker om människor, så varför säger jag det inte då?


Av Emma - 5 oktober 2008 11:20

Därför ha rja gjust stigit upp!Gick inte till sängs förrän just innan sex och vad lite sömn jag fick.

MEn men, det funkar bra ändå.


Idag är det söndag, och jag skall snart äta frukost.Mitt nybakta bröd som jag bakade igår:) Kanske det som drog så jag inte kunde ligga kvar nå mer.Efter frukosten har jag tänkt att ....

*Plugga

*Prommenera/Köra ett pass i gymmet

*Middag

*Möte på Tc


Det är det jag skall syssla med.Känner att jag ha liiiite kött på benen inför vårt seminarium inför imorgon.

Av Emma - 4 oktober 2008 08:50

perfa, God mat gott vin å massa glass till efterrätt:)

JAAAA!Det var min kväll igår.Fy vad jag uppsakttar att gå ut å käka så!

Sedan blev det hem, film i soffan och roliga jag somnade dirrekt.TYP

Vilken osis.

Nu är det lördag, det är frost ute och jag skall prommenera in till Kalix och hämta bilen som vi lämnade där.

Sedan får vi se:D

Av Emma - 3 oktober 2008 09:41

Fredag är som en fin dag.

Faktiskt även fast jag är en sån helg jobbare så är jag barnsligt förtjust i fredagar.

Jag har sovit länge på morgon, vaknade just efter åtta vilket inte hör till vanlighetens namn i min värld.Jo på helgen någon gång.

Vad händer denna fredag då?

Jo jag hade egentligen skola, men jag känner att jag bara vill vara hemma.Jag fick lära mig att man skall gå på sin känsla så därför skall jag stanna hemma.

ÅÅÅ vad jag tycker om att bara va.JAg brukar ju vara så rastlös av detta.


Så jag har hunnnit med att dammsuga och skura, ätit goood frulle och nu skall jag fortsätta med min pluggning jag höll på med igår.

Blir endel plugg nu i helgen.

Fient.

Ovido - Quiz & Flashcards