Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Emma - 24 oktober 2008 08:10

Jag är en idiot.Har inre stress som heter duga.Inför tentan.Ändå är jag så störd så jag inte tar tag i det.

Har inre stress över massa annat också. Pluggar jag rätt, kommer jag ha jobb, stress över att jag inte får ut nog med pengar av jobbet, köpt bil,klarar jag av det, åhhhhh.Allt skulle förenklas om det fanns obegränsat med slantar.

Köpa en lott kanske man har tur å vinner:)Nä, jag blir så sur om jag inte vinner så det är inte värt det.


Nå.Böckerna väntar.

Av Emma - 24 oktober 2008 06:45

Ah, igår när jag kom till Inpuls stod det ett par kanonfina nikeskor där å väntade på mig!Jag ljuger inte när jag säger att jag har 10 par träningsskor.


Idag, jag är allt bra lustig.Steg upp 5, fast jag är ledig. Jag tycker det är så trist att sova, bara längtar efter att ta tag i dagen.

Vad har vi idag?


Nja.

*Plugg

*Torsopass på TC

*Spinningpass på TC

*Buffè ikväll


Någonstans emellan skall jag städa, å så skulle d vara trevligt med lite lunch någongång.

Som sagt jag är förtjust i att äta lunch ute.

Ovido - Quiz & Flashcards