Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Emma - 23 oktober 2008 19:58

Min sambo är ute och spelar bandy så jag skall vara hemma själv.Jag har lagat en apgod middag. En wok med kokos å lax till det. MUMS.

Nu är det helkväll framför tvn, skall försöka i alla fall.

Du är vad du äter och sedan lyxfällan!

Av Emma - 23 oktober 2008 13:42

Nu är jag tillbaka framför datorn,med böckerna och dessutom GOD lax imagen.

Jag gillar det.Skall koka kaffe på en stund för att hålla ångan uppe.

Sedan bär det av med bil mot en större stad i närheten. Å min audi a3 den går som på räls.



Snart är det dessutom helg igen. Funderar på morgonkvällen.Skall jag ta mig lite vin tro?

Det är som det jag gjort på fredagarna på senaste.Smuttat på vin, ätit buffè å så nått sött efteråt.

Men detta söta efteråt behöver egentligen inte vara mat.

Finns annat här i världen som är sött.

Av Emma - 23 oktober 2008 09:15

Är grejjen. Har ni missat det så har ni missat nåt stort.


Igår var jag på affären och skulle handla tandborste.Det är alltid lika svårt för mig.Jag har tandborstfetisch.PÅ riktigt.Det tar mig en halvtimme att välja vilken jag skall ha. Oftast blir jag så lesss på mig själv att jag går ut från affären utan ny tandborste för att jag inte kunde bestämma mig.

Igår tog jag bara därför dom fulaste billigaste tandborstarna....I 3-pack.


Av Emma - 23 oktober 2008 06:29

Humör: Förvirrad
Gjort: Gått upp,hämtat tidningen,ätit frukost
Planer: Gå till gymmet, plugga,äta lunch
Ser på: Nyhetsmorgon

Lyssnar på: Nyhetsmorgon
Läser: Det jag skriver
Dricker:  Kaffe

Äter: Yoghurt,musli,hallon,macka,ägg,löjrom,avocado,päro
n
Bästa: Jag skall på lunchdejt
Sämsta: Idag är allt bra
Väder: perfekt tror jag.D har inte ljusnat än


Jajaja.Det var det. Skall jag ta tag i böckerna en liten stund nu innan jag åker å gymmar. Jo, jag tror det.


Tjo.

Ovido - Quiz & Flashcards