Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Emma - 28 oktober 2008 21:08

Inte ofta jag gör sådant.Så nu har jag kanske begynnande planer på det på fredag.Fast.Vi får se.


Nu har jag kommit hem och landat i soffan. Min karl Tommy han är å har bandy match.Jag har Spinnat å Corat. Härligt.

Så, nu har jag käkat kvällsmål och druckit grönt te. Det var utomordentligt gott!


Idag fick jag minsann vinterdäck på bilen och lunchbjudning på det.Vilken service jag har! Inte illa.


Men jag som skulle plugga.Jag ger fanken upp, tentan på torsdag får gå som det går helt enkelt.

Jag ger morgondagen en sista chans.


Hahahahaha.Undra vad jag skall hitta på idag.Eller ikväll, igår la jag en plastblomma som en sån boll under täcket när min kille skulle lägga sig.Haha, så när han kröp ner så sa han VAD FAAAN är det där. Hahah, strackarn.

Sedan innan det lurade jag han att han hade pratat i sömen och sagt "tiny winy string biknini"( ni vet den gunther låten) och att han sagt att gunther var hans idol och han vill ha sån mustach.

Han gick nästan på det, hahahahaha. Å trodde för en ögonblick att han blivit knäpp!

Ja jag håller med, jag är inte frisk.Inte nånstans.

Av Emma - 28 oktober 2008 21:06

Val

Av Emma - 28 oktober 2008 10:00

Allt handlar om val.Det jag nu funderar på är VAL. Har jag valt rätt? Känns det här OK? Jag vet inte, det jag tänker är ju att jag borde vara mer motiverad till det om jag verkligen hade viljan.


Sedan, dagens andra. Fick ett skumt samtal.Dags att ta reda på vad det innebär?

Ovido - Quiz & Flashcards