Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Emma - 13 oktober 2008 18:03

Midddagen med min kille avklarad.Han har dragit till sin träning och jag skall ut i löparspåret.

Älskar att spinga i mörker.

Skall bli helt underbart.


Idag har jag lagat chili con carne igen.MUMS.Räcker till matlåda tills imorgon också.

Så nu, bakar jag äntligen bröd och kokar bönor.


ÅH. Vilken bra låt Infinity 2008.

Känns som att jag la pluggandet på hyllan idag, blev annat.



Av Emma - 13 oktober 2008 13:19

Att vara hemma fru som jag bestämt är idag:)

Tvätt,dammsugit,lagat mat, nu skall jag snart laga middagsmaten och baka bröd,hänga tvätt och plocka lite till.

Men jag tycker det är vansinningt mysigt.


Jag har också hunnit med en prommenad i solen samt ett bröst/triceps pass på gymmet.Jag har vart på Coop och handlat och lagat min lunch!

Idag blev det ris,kyckling och vitkål som jag wokade ihop.

Till det köpte jag hårt bröd som jag vart så sugen på! Leksandsknäcke närmare bestämt som vi åt på holmen.Dijana ville ha det!Så idag har jag tänkt på Sats Holmen:)


Nix, nu skall jag fortsätta här!

Av Emma - 13 oktober 2008 06:54

skulle ha haft en bil idag här att prova.Inte som det var tänkt,men det är på G.

Nå, jag har en bil idag för min kille är så snäll med mig.


Jag är uppe fast jag är helt ledig idag. Gudarns.

Ville inte sova mer, behöver packa upp och så.Mormor skall också besökas idag, och även gymmet.Vi får se när och hur.


Jag trivs just nu:S

Av Emma - 13 oktober 2008 00:08

Shit pommes frites. Nu är det lite ledigt som gäller imorn.

Nu skall jag bara gå å lägga mig, imitt nya hem,med min snoziga kille osm ligger där å snarkar. Stackarn, som får vänta så på mig!

Olika rutiner och olika arbetstider, svårt ibland.


Bra vecka framför mig!!

Ovido - Quiz & Flashcards