Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Emma - 14 oktober 2008 20:27

Det var ju då det.Jag skulle ju vara duktig och plugga när jag har de här med hemstudier. Är jag det då?Nej.

Inte blir det nå mkt av den varan för mig. MEN NU.

Jag är ensammen hemma, jag har lagt coal zeron på kylning och böckerna ligger så fint där framme.

Finns inget bättre tillfälle än nu.

Datorn lockar ändå.Och duschen.

Kan ju börja i alla fall.

Av Emma - 14 oktober 2008 08:35

Jag och T har alltid svårt att gå å sova i tid såhär på veckorna.Men igår, jag tror vi somnade omkring 23.I alla fall jag.

Jag vaknade 7.30 Bra med sömn, så jag klarar mig.


Fi fanken vilka låtar jag ordnade igår.AHHH:)


Nu skall jag packa väskan för att åka till grannstaden Luleå.Liiiite tid på skolan, tänkte sedan gå till kulturenshus, och tills sist innan jag åker hem blir det att instruera.



Ovido - Quiz & Flashcards