Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Emma - 15 oktober 2008 14:07

Allt bra lustigt.Igår när jag hoppade in i duschen så la jag fram dom på sängen.Sen var dom borta när jag kom ut.

Jag var ensammen hemma, så ingen kan ha gömt dom.

Kanske är det jag som är helt lustig och har vandra iväg med dom på nåt konstigt ställe.Vad vet jag?


Nå.Tur att jag har på lager:)



Av Emma - 15 oktober 2008 06:46

Denna dagen för mig innebär:

*Kaffedrickande

*PLUGG

*Träning i gymmet

*Besök av en god vän

*Instruerande

*Lite mer plugg


Det är det jag skall göra.Eftersom jag har gått upp 5.10 fastän jag är ledig så  har jag ju tid på mig.

Så, jag vill också äta lunch på Hotellet, dom goda fiskspetten serveras idag, får se hur det blir med det.Mina tänkbara lunchdejter är inte tillgängliga idag.Skit också.

Vem skall jag nu ragga upp?



Ovido - Quiz & Flashcards