Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Emma - 26 oktober 2008 21:03

Idag är jag extra kär imin Kille.

Jag vet inte, men jag blev så glad idag när jag såg honom!

Så nu när han är här hemma så trivs jag.

Mycket.


Imorgon skall jag upp å jobba förmiddag igen.

Idag också, första brunchen på B4. Nice,riktigt nice.


Av Emma - 26 oktober 2008 16:04

Min kille har match idag.

Är jag en dålig fru eller när jag inte kommer och tittar?


Jag tycker bara jag kan passa på att göra "mina" grejjer då så kan vi umgås sen.

Av Emma - 26 oktober 2008 05:59

Aaa.Okej.Tiden, det är söndag.Klockan är 06:00 och jag har stått utanför hotellvahall och trott att jag skulle börja jobba.

Ändå var visste jag det här om klockan och ställa tilbaka.Jädra mongo.


Idag har jag ett problem som heter duga.Eller ja det problemet hände igår och jag orkar inte ens tänka på det.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.


Näpp, nu frukost förberedning.

Ovido - Quiz & Flashcards