Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Emma - 17 oktober 2008 23:22

Tacobuffè

Vin

Kolatårta


Ja fy fanken.Inte illa pinkat en fredag kväll.

Nu skall jag ner i sängen.

GOD NATT

Av Emma - 17 oktober 2008 09:04

Ibland får jag sånna här funderingar om varför,vad och hur jag skall göra med olika saker i mitt liv.

Nu är det skolan.

Jag tycker det är superkul, det som slår mig då och då är..kommer jag kunna arbeta med detta?Kommer jag få jobb, Är det någon idè?

Ah.Slår bort dessa tankar med, JA.Visst är det vad skulle jag annars göra?

Jag lär mig massa och e nuniveristetsutbildning är inte fy skam samt att jag kan läsa på annat sedan för att kanske bli något mer.

Jag tar ju inge studielån heller.Så då står jag inte med massa lån sedan.BRA

Det jag behöver är, JOBB.

Fast jag har ju jobb,fast lördagar mest.Lördagar på kvällen också.HM

Ibland skulle det var skönt att jobba förmiddag en lördag/söndag.

Av Emma - 17 oktober 2008 06:43

Äta lucnh ute idag också.Skall jag skall vi?

Nå, dags att ta tag i dagen nu.

Tjo hejs.

Av Emma - 17 oktober 2008 06:13

Som en liten unge känner jag mig idag.Kass som fan.

På ett plan ialla fall.Inte på andra.


Regnet öser ner och det gör mig tjurig.

Nu skall jag faktiskt lyfta fram några ljusglimtar som gör mig glad när det annars känns kasst.


Min Pappa


Gott kaffe på morgonkvisten


Julen närmar sig


Grönsaksjuice



Min Kille



Massa andra saker som mogna avocadosar, blåbär, mig själv,vikterna i gymmet, fysisk aktivitet, Vinterdagar med frisk klar luft,vänner,vin,träningskläder.

Ovido - Quiz & Flashcards