Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 23 oktober 2008 06:29

Humör: Förvirrad
Gjort: Gått upp,hämtat tidningen,ätit frukost
Planer: Gå till gymmet, plugga,äta lunch
Ser på: Nyhetsmorgon

Lyssnar på: Nyhetsmorgon
Läser: Det jag skriver
Dricker:  Kaffe

Äter: Yoghurt,musli,hallon,macka,ägg,löjrom,avocado,päro
n
Bästa: Jag skall på lunchdejt
Sämsta: Idag är allt bra
Väder: perfekt tror jag.D har inte ljusnat än


Jajaja.Det var det. Skall jag ta tag i böckerna en liten stund nu innan jag åker å gymmar. Jo, jag tror det.


Tjo.

Av Emma - 22 oktober 2008 14:53

Varken med min insats till Pluggandet eller nåt annat.

Det här gör mig galen, ingen diciplin alls.Å tentan, den närmar sig.

Det får helt enkelt gå som det går.


Blev sur å tog på min ipod och gick ut istället.

Nu är jag tillbaka med lite mer energi till detta, men så är det inte länge kvar tills jag får sätta ihop böckerna.. därför blir det inget alls.

LÄNGTAR till 31 oktober då denna kurs är över.


Imorgon är det lax på hotellet till Lunch.JAG vill ÄTA!

Älskar att gå ut å äta lunch sådär, mest för att det är så mkt folk i rörelse.Gillar att va bland folk å se på folk.

Av Emma - 22 oktober 2008 09:21

Jag är beroende av att äta min frukost varje dag.Samma visa varje morgon.

Så idag fanns det inte så mycket i kylen av det jag behöver så jag fickk snällt vänta tills affären öppnade.

Nu är jag nöjd.


Häpp, Plugg väntar hela dagen fram tills min karl kommer hem.

Skall iväg lite ikväll men annars blir det inte mkt mer.


Lite mer kaffe på det här då. Håller tummarna nu för att dagen blir perfekt.



Av Emma - 22 oktober 2008 00:46

Javisst är jag nöjd och glad, med bilen iallafall.


Idag vart en sån dag då det inte blev som jag planerat. Då blir jag oftast skitsur.Idag med.

Fast det gick över.

Jag är en planerare i fingerspetsarna.

Sov för länge, blev stressad, jobbade fast det inte var planerat å sånt.


Nå, får hålla mig inne vid böckerna imorgon istället. Börjar bli ont om tid:S

Det var ju en sak till som jag har velat göra såååå länge.SPA

Förstå vad härligt.Jag har tänkt på det nu iflera år snart ,men ahr inte än åkt. God mat, prommenader,bad,behandlingar,yoga.DÅ är jag nöjd.


Nu är jag mätt. Fick i mig mitt nattmål.

Protienpudding m paulunmusli.Skakade den istället för att dra igånng mixern, tänker på min stackars karl som sover.

Fick mig även löjromsmacka,en frukt samt TE.


Idag tänkte jag på det. Jag som alltid sett mig själv som världens kallaste människa, och nu sån helomvändning.Jag är inte kall, inte så värst ialla fall.

Jag tycker jag är himla varm nuförtiden.

Jag som avskydde allt som hade med känslor och grejjer att göra.

Nu kan jag till och med kramas i soffan.EN stund i alla fall.


Av Emma - 21 oktober 2008 00:57

Nä, nu skall ajg snart vagga mig själv till sömns. Om det går. Det blåser storm ute och jag är uppe ivarv efter jobb passet som avslutades för typ en timme sedan.


Jag är mätt å belåten efter mitt nattmål som idag förgylldes av









Så då hälsar jag snart en ny dag välkommen. Då skall det.

*Pluggas

*Tränas

*Bilgrejjande

*Lunchdejtande


Å sånt.

Av Emma - 20 oktober 2008 16:10

Ja, faktiskt tror jag att det är det nu.ÄKTA kärlek.

Min bil har anlänt, den står på gården den är fin den är bra för en sån som mig. NÅ.



Av Emma - 20 oktober 2008 11:04

Ja, när jag sitter såhär å pluggar så håller jag på att somna sittandes om jag inte går å gör saker emellanåt då och då. Så är det.

Så nu, får jag minsann blogga lite innan jag fortsätter.


Jag vill inte sitta här, jag är så jädrans raslös av mig.Kan inte någon binda fast mig eller nåt.



Av Emma - 20 oktober 2008 06:24

Jag älskar ju måndagar.

Uppe tidigt som ni ser.Ah, har vart vaken sedan 05.

Nu är frukosten uppäten, Det är ju det bästa på dagen.

Idag skall jag å köra bil, men innan dess blir det ett gymbesök samt lite plugg.

Vet bara inte vart jag skall börja,TENTAN närmar sig.

Ovido - Quiz & Flashcards