Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Nä.Allt är inte OK.

Av Emma - 30 oktober 2008 08:25

Jag är en sån som lite så vill och skall alltid låtsas och tro att allt är bra.Eller jag har det bra oftast, inga större bekymmer.

Idag eller igår eller hur man nu skall se det så är inte allt bra.


Ett stort bekymmer har satts på mig. Jag har krockat.Fast det vet nog alla vid det här laget.Det stod även i NSD imorse.

MIN nyinköpta bil,den finns inte mer.

Jag har ont i hjärtat mest.


AH.Tenta om 30 minuter.Sedan skall jag hem hem hem.

 
 
agnez

agnez

30 oktober 2008 09:59

meh gumman, va ha nu hänt?? inge allvarligt hoppas ja.. ha ingen tidning så ja ha inte sett. ska kika in på nsd.se å ta en titt.. hoppas du är ok iaf :D kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
agnez

agnez

30 oktober 2008 11:24

lycka till m tentan!!!! kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Josse

Josse

30 oktober 2008 17:24

Vad bra att din tenta gick bra också:D skönt när man kan avsluta en kurs och gå vidare. Ja vin tänkte jag mig i helgen men vet inte vilken dag ännu. Tror du man kommer in på hotellet fast man inte är 23? Lite snopet om man inte gör det. Hoppas du mår bra!

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pernilla

30 oktober 2008 18:11

ne men emmsan vad är de jag läser.. har du krockaT? är bilen helt paj då eller ?ingen försäkring? kram

 
lina

lina

30 oktober 2008 18:40

hej. ja den där krocken var ju sorglig att du skulle behöva vara med om. visste dock inte att det var du. ja du det skulle verkligen vara jättetrevligt att äta nåt, dricka VIN!!! och kanske gå ut, men jag har fortfarande inte listat ut hur jag ska ta mig hem sen på natten så jag vet inte hur det blir än. :/ kram

http://anilina.blogg.se

 
Hanna

Hanna

30 oktober 2008 22:02

Klart du får! men nu borde vi absolut ta och göra någonting snart, kanske du bjuder på en kaffe hos dig så man får se hur ni har de? :)

http://hany.blogg.se

 
lina

lina

31 oktober 2008 04:42

emma! jag har packat prylar för attev. kunna stanna över natten någonstans, så vi får se hur det blir.

http://anilina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards