Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Emma - 3 mars 2009 13:38


KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova!

Kom och hälsa på!


www.metrobloggen.se/strongenought


Ändra i länklistor!

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån.

Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)


NI måste följa med mig!



Av Emma - 3 mars 2009 07:55

Kaffe, alltid utomordentligt gott. Hade till råga på allt SLUT kaffe hemma.Fick ta bilen å snabbt åka till drugstore som har öppet så tidigt som jag stiger upp.

Fruskoten intagen.

Verum hälsoyoghurt-musli-bär

2 skivor grovt bröd-ost

Ägg

Äpple

Avocado


Min frukost. Bakade bröd igår kväll, så hemma bakat bröd.

Har fått dille på ost nu helt plötsligt, så gott. Måste som ha det till allt.


Härlig snöbild.Sånna här dagar har jag framför mig, ljuset är det bästa! TUUUUUR att det inte snöar idag, som det gjorde igår.Fy

Ovido - Quiz & Flashcards